Reklamace a vrácení

Jak můžeš reklamovat zboží?

Jestliže s knihou nebo jiným zbožím, které sis u nás zakoupil/a, není něco v pořádku, situaci určitě společně vyřešíme. Při uplatňování reklamace, vracení či výměně zboží postupuj následovně:

 

VRACÍŠ ZBOŽÍ, PROTOŽE:

1) ZKRÁTKA NESPLNILO TVÉ OČEKÁVÁNÍ

Pokud z nějakého důvodu zboží, které sis u nás v obchodě na teena.cz zakoupil/a, nesplnilo tvé představy, podle zákona ho (neporušené a nepoužívané) můžeš do 14 dnů od zakoupení vrátit i bez jakéhokoliv vysvětlování. V takovém případě nám, prosím, napiš na obchod@teena.cz, že zboží vracíš. Prozradíš-li nám i navzdory zákonu důvod své nespokojenosti, budeme ti vděčné za zpětnou vazbu. Chceme svým zákazníkům nabízet skutečně kvalitu, tak nám tím pomůžeš podívat se, kde nás tlačí bota a co bychom měly zlepšit. Vrátit zboží můžeš buď osobně na adrese Benkova 1105/24, 149 00 Praha 4 – Chodov, nebo nám na tuto adresu zboží poslat. Peníze za zboží ti vrátíme na účet do 30 dnů.

Budeš-li však zboží posílat, vezmi, prosím, na vědomí, že v tomto případě neproplácíme poštovné.

 

2) ZBOŽÍ MÁ VADY

Zakoupené zboží můžeš klasicky podle zákona reklamovat v případě, že je nějak porušené. Nastane-li taková situace, můžeš nám:

  1. zavolat na číslo +420602215773, kde nám rovnou vysvětlíš, co je v nepořádku, a vymyslíme, jak to patřičně napravit, nebo se domluvíme na zákonné kompenzaci.
  2. napsat na obchod@teena.cz: Nedostatek, kvůli kterému zboží reklamuješ, popiš, případně rovnou přilož fotku. Podle charakteru reklamace se opět domluvíme, jak to vyřešit.

 

3) OMYLEM JSME TI POSLALY ŠPATNÝ POČET KUSŮ KNIH NEBO JINOU VELIKOST

I to se může samozřejmě stát. Zboží balíme my dvě, autorky knihy, samy, a ač se snažíme být důsledné, můžeme se zmýlit. Pokud se nějaká chybka vloudí právě do tvé objednávky, napiš nám na obchod@teena.cz nebo zavolej na +420602215773, ať veškeré nesrovnalosti můžeme co nejdříve uvést do pořádku.

Pokud je příčinou reklamace chyba na naší straně (vadný produkt, nesprávný obsah objednávky), dopravu spojenou s nápravou vzniklé situace hradíme my.

 

Jestliže by se ti dopravce snažil předat viditelně poškozenou zásilku, nech si od něj sepsat protokol o poškození zásilky. Do něj popiš, v jakém stavu zásilka dorazila. Na adresu obchod@teena.cz nám potom pošli e-mail s předmětem "Stížnost na přepravu". Popiš v něm celý problém, uveď na sebe kontakt a nezapomeň zmínit číslo zásilky a faktury. Co nejdříve se ti ozveme a domluvíme se s tebou na dalším postupu.

Kompletní znění obchodních podmínek nalezneš zde, konkrétně v oddíle VI a VII.

 

Potřebuješ poradit s něčím jiným?

Kontaktuj nás tady

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení